Trip to paris
+Follow


ORAL test :0
Wednesday 22 February 2012 | 01:54 | 0 Pineapple

Assalamualaikum, heyy guys ;) hari ini saya nak cerita sikit kt blog saya yg dahh lame tak update apa-apa. Hehe okay, hari ini hari RABU (22/02/2012) kan? Yeahhh cantik sangat tarikh tuu kan? Really? Saya suka tarikh tuu :> hehe~ Hari niey tepat umur saya 15tahun 4bulan (◕‿◕) hehe~ Okay sebenarnya saya nak cerita sikit fasal ORAL test. Hari ini lha tarikh yg diteteapkan oleh MR.RASASINGAM my english teacher. Saya sangat takutt dekat sekola tadi. Asyik terfikir jee fasal ORAL niey :( saya bukan takut apa, saya maluu. Saya maluuu berhadapan dengan kawan-ii saya Hee, saya seorang yg pemalu orangnya :# hihi~ ORAL kena buat secara individu kt depan cikgu & rakan-ii. Hmm, memang maluuuuuu lha. Btw thanks for Allah ;) thank god for giving me more time to prepare. ALHAMDULILLAH -_- tadi belajar macam biasa. Sir cakap esok tak tahu lagi, tengok lha keadaan. Kalau borang sudah ada, hmm so mula lha esokk. I am very afraid of tomorrow :[ harap kalau saya kena esok tidak gelabah . I hope tomorrow I can do with ease. Please pray for me tomorrow :) Okay thankyouuu byebye ♛





Design by : izyan Yan cinnamon | The template by : zaat boy | Edited full by: : your name